Icon

Få svar på spørgsmål om Stofa bredbånd. Få svar på spørgsmål om dit abonnement, din regning, teknik, flytning og meget mere.

>

Regning

  • Kan min arbejdsgiver betale for mit bredbånd?

    Ja, det kræver blot, at du fremover får regningen på dit Stofa Bredbånd sendt til din arbejdsplads, og at du ikke er tilmeldt Betalingsservice. Du kan ændre fakturaadressen ved at kontakte vores kundeservice på 88 30 30 30.

  • Kan jeg blive opkrævet månedligt for mit bredbånd?

    Det er desværre ikke muligt, dit abonnement på bredbånd forudfaktureres kvartalsvis.

>

Bredbånd

  • Kan jeg læse min mail andre steder end hjemme?

    Du kan via Stofa webmail læse dine mails uanset hvor du er i verden. Gå til webmail

  • Kan jeg få mere e-mail plads?

    Bestiller du ekstra mailplads, får du mulighed for at have 1 GB liggende i hver af dine fem e-mail konti. Det er sammenlagt 5 GB for dine fem e-mail konti. Ekstra e-mailplads giver mulighed for, at du kan modtage store filer, feriebilleder, gemme filer du gerne vil have adgang til fra flere computere mv. Gå til Mine Sider for at bestille ekstra e-mailplads

  • Kan jeg få et Antivirus program?

    Du har mulighed for at oprette Stofa SafeSurf, som indeholder antivirus, spamfilter, spyware, firewall og forældrekontrol.

    Læs mere om og bestilt SafeSurf på stofa.dk

  • Kan jeg få et antivirus program?

    "Du har mulighed for at oprette Stofa SafeSurf, som indeholder antivirus, spamfilter, spyware, firewall og forældrekontrol.

    Læs mere om og bestilt SafeSurf på stofa.dk

  • Jeg modtager spam, selv om jeg har SafeMail

    Når du har aktiveret SafeMail, skal du indstille toleranceniveauet for den pågældende konto. Der findes flere forskellige indstillinger - fra Let til Aggressiv. SafeMail indstilles til, at den fremhæver spam – frem for at blokere dem i systemet, hvilket er det første, du bør kontrollere. Her skal du være opmærksom på følgende ”E-mails der identificeres som skal skal…” Denne kan rettes til ”markeres i emnet” og ”afvises/sendes retur”. Modtager du stadig spam, kan du forsøge at hæve toleranceniveauet.

    Gå til Mine Sider for at indstillinger af SafeMail

  • Jeg har brug for en fast IP-adresse, hvordan får jeg den?

    Du kan bestille en fast IP-adresse

    ved at logge på Mine Sider

    . Du skal være opmærksom på, at adressen tildeles dynamisk , så du behøver ikke indstille den manuelt på din computer eller i din routers opsætning. Ved bestilling, skal du angive MAC adressen for den enhed, der skal modtage den faste IP-adresse, og så sørger systemet for resten.

  • Hvornår vil en ændring til en højere hastighed træde i kraft?

    Ændrer du dit abonnement til en højere hastighed end den nuværende, vil ændringen træde i kraft samme dag. Ændrer du derimod dit abonnement til en lavere hastighed, vil din hastighed blive ændret den første i næste måned. Du kan ændre din bredbåndshastighed på mine sider

  • Hvorfor har jeg ikke modtaget en regning på mit bredbånd?

    Vi sender en regning til dig hvert kvartal. Hvis du ikke har modtaget en regning for nylig er du velkommen til at kontakte os.

    Se dine regninger på mine sider

  • Hvordan får jeg en anden hastighed på mit bredbånd?

    Du kan altid skifte mellem vores forskellige hastigheder ved at kontakte kundeservice eller på stofa.dk. På stofa.dk kan du se priser og hastigheder Du kan ændre din bredbåndshastighed på mine sider

  • Hvor længe skal jeg vente på Stofa Bredbånd?

    Ved bestilling af bredbånd med gør-det-selv installation, vil du få dit modem tilsendt inden for 2-4 hverdage. Vil du bestille fiberbredbånd, kan ventetiden variere. Læs mere her

  • Hvor lang ventetid er der på Stofa Bredbånd?

    Ved bestilling af bredbånd med gør-det-selv installation, vil du få dit modem tilsendt inden for 3 hverdage. Bestil bredbånd på stofa.dk

>

Om Stofa Bredbånd

  • Kan jeg læse min mail andre steder end hjemme?

    "Du kan via Stofa webmail læse dine mails uanset hvor du er i verden. Gå til webmail "

>

Flytning

  • Kan jeg flytte mit Stofa Bredbånd til min nye adresse?

    Du kan flytte dit abonnement, hvis vi tilbyder Stofa Bredbånd på din nye adresse. Du kan melde din flytning ved at skrive til os.

>

Bestilling

  • Kan jeg få en tekniker ud og installere mit bredbånd?

    For bestilling af bredbånd inkl. teknikker installation skal du ringe til kundeservice på telefon 88 30 30 30.

  • Hvordan bestiller jeg Stofa Bredbånd?

    For at du kan bestille Stofas produkter, skal du have en tv-aftale fra Stofa eller en antenneforening. Hvis du ikke har en tv-aftale, kan du ringe til os på tlf. 88 30 30 30. Har du allerede en tv-aftale med Stofa, kan du bestille bredbånd på stofa.dk

  • Hvad koster det at få bredbånd?

    Oprettelsen af et bredbåndsabonnement er gratis. Bestil bredbånd på stofa.dk

Beskriv dit problem eller spørgsmål herover.