Icon

Få svar på spørgsmål om opsætning og installation af kabel-tv, bredbånd, telefoni, SmartTv eller Komplet.

>

Bredbånd og WebTv

  • Kan jeg se alle kanaler som er i min tv-pakke?

    Som udgangspunkt kan du se alle tv-kanaler, du har abonnement på. Dog er der enkelte kanaler, du ikke kan se via WebTv. Det kan være fordi, vi ikke har tilladelse fra distributøren, til at vise de enkelte kanaler på WebTv.

  • Kan jeg læse min mail andre steder end hjemme?

    "Du kan via Stofa webmail læse dine mails uanset hvor du er i verden. Gå til webmail.

>

Opsætning og Installation

  • Jeg har brug for hjælp til opsætning af min faste IP-adresse

    Ved bestilling har du mulighed for at angive, hvilken enhed der skal modtage den faste IP-adresse. Denne bliver dynamisk tildelt af vores system, så du behøver ikke at indstille det manuelt. Når du har tilknyttet den rette MAC adresse, vil vores system automatisk tildele enheden den faste IP-adresse. Kontakt Teknisk Support på 88 30 30 30.

  • Jeg har brug for hjælp til opsætning af min faste IP-adresse

    Ved bestilling har du mulighed for at angive, hvilken enhed der skal modtage den faste IP-adresse. Denne bliver dynamisk tildelt af vores system, så du behøver ikke at indstille det manuelt. Når du har tilknyttet den rette MAC adresse, vil vores system automatisk tildele enheden den faste IP-adresse. Kontakt Teknisk Support på 88 30 30 30.

  • Jeg har brug for hjælp til opsætning af e-mail

Beskriv dit problem eller spørgsmål herover.